torstai 19. lokakuuta 2017

Herra sinä tutkit minua

Herra sinä tutkit minua
istun taikka nousen, tiedät sen
Tunnet kaikki tieni parhaiten,
ajatukseni, matkani

Tutki mua, tunnet sydämeni
Koeta mua, tunnet ajatukseni
Voinko pakoon juosta luotasi
kaikkialla kuljet kanssani.

Kiitän, Herra, sua kättes töistä
ihmisen loit niin taidollisen
Voinko pakoon juosta luotasi
kaikkialla kuljet kanssani.

Herra sinä tutkit minua
istun taikka nousen, tiedät sen
Tunnet kaikki tieni parhaiten,
ajatukseni, matkani.

Kaipaan sua koko sydämestäin,
palvon sua ainiaan
Sinä kyyneleet pyyhit nyt pois,
omasi olla saan.

Herra sinä tutkit minua
istun taikka nousen, tiedät sen
Tunnet kaikki tieni parhaiten,
ajatukseni, matkani.

Herra olet suuri voimassa
Sulle kuuluu kaikki kunnia
Ylistystä tahdon kaiuttaa,
nimeäsi kiitän ainiaan.

http://www.fono.fi/KappaleenTiedot.aspx?kappale=aamuna&culture=fi&ID=b45de319-3403-4938-a5b8-4ed294bc06ac

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti