tiistai 25. joulukuuta 2018

Koko tien hän kanssain kulkee


Koko tien hän kanssain kulkee,
Mitä muuta toivoisin, 
Epäilenkö rakkauttaan, 
Jok' on hellin lämpimin?
Hän mun sielulleni antaa 
Taivaan rauhan autuuden. 

:,: Tiedän käyköön kuinka muutoin,
Jeesus tekee parhaiten. :,:

Koko tien hän kanssain kulkee
Ahdingoissa auttelee,
Elon leivällä hän ruokkii,
Vaaran tullen rohkaisee.
Ja jos vaivais jano rintaa,
Rupeis jalka uupumaan,

:,: Riemulähteet kalliosta
uhkuis' niinkuin muinen vaan. :,:

Koko tien hän kanssain kulkee,
Rakkaus oi verraton! 
Viimein taivaan valtakuntaan
Minut saattaa lepohon.
Kun mä kirkkahana siellä
Eteen lankeen istuimen:

:,: Koko tien hän kanssain kulki
Laulan silloin kiittäen. :,:

          - Fanny Crosby (1820-1915), Robert Lowry (1826–1899)


Ja koska te olette lapsia, on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!"
Gal. 4:6 

Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
Joh. 16:7 

Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas.
1. Joh. 2:1

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti