perjantai 25. marraskuuta 2016

The Bible Says...





Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä...
1Piet.1:3

Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne'. Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi.
Joh. 14:28

Muiden muassa vapaa-ajattelijat ja muslimit tutkivat Raamattua etsiessään totuutta - tutkivat tarkemmin kuin suurin osa uudestisyntyneistä perusprotestanteista, jotka tyytyvät kirkolliskokousten päätöksiin ja polvesta polveen siirtyviin traditiohin. 

Yllä oleva youtube on uskovan tekemä ja alapuolella oleva on muslimin tekemä. Loppupäätelmä on sama ja se poikkeaa "kristillisestä" opetuksesta. Totuus siis löytyy Raamatusta, jos sen haluaa löytää, mutta se ei ole sama kuin protestanttien oppi. 



Alla olevat youtubet ovat myös niinikään muslimien tekemiä ja ne kertovat TOTUUDEN joulusta. Surullista on, että muslimien on vaikea löytää todellista Jeshuaa kristitystä maailmasta, käsiin jää vain omituinen sekauskonto, joka vuotaa kuin seula.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti