maanantai 17. heinäkuuta 2017

Koputus: Haastateltavana Tarja Pihlajamaa

http://www.uskotv.fi/jaksot/koputus-tarja-pihlajamaa/

Hieno todistus  ja lopussa upea laulu, joka alkaa kohdasta 23:30

Olin juureton puu

Olin juureton puu 
taimitarhassasi sun
Annoit juuret ja vettä 
sait aikaan uuden elämän
Suo että aina voisin
sanassasi pysytellä
Että tyydyn tahtoon Herran 
kotiin taivaan saan käydä kerran
kanssa joukon valkean.

Olin kuin kuiva maa
mi vettä janoaa
Annoit sateesi mulle
se tulvii suorastaan
Herra kiitos, sä tunnet tieni
johdattaen askeleeni
Annat voimaa voimastasi
käydä kohti kotiani taivaan iki-ihanaan

Oon kuin lehtevä puu
jota tuuli huojuttaa
Samoin maailman myrskyt
saa sinut huojumaan
Kun on juuret Jumalassa
maan ja taivaan Valtiaassa
ei maiset myrskyt voi sitä kaataa
vaikka hieman huojuttaa
vartta koivun valkeaa

Herra kiitos, sä tunnet tieni
johdattaen askeleeni
Annat voimaa voimastasi
käydä kohti kotiani 
taivaan iki-ihanaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti