sunnuntai 13. elokuuta 2017

Yksin en kulje




1. Yksin en kulje, en hetkeäkään
vierelläin aina mä Jeesuksen nään.
Suojellen, varjellen, nostaen, auttaen 
kanssain Hän käy kautta maailman tään.
Suojellen, varjellen, nostaen, auttaen 
kanssain Hän käy kautta maailman tään.

2. Kiusaus korpehen synkeähän 
tieni jos johtaa, käy vierellä Hän.
Yksin en taistele; suurta on tietää se, 
yön kun mä ylläin nään myrskyävän.
Yksin en taistele; suurta on tietää se, 
yön kun mä ylläin nään myrskyävän.

3. Murhe kun murtavi sydäntäni, 
läsnä on silloinkin Mestarini.
Lohtua taivahan tuopi Hän vaivahan, 
kyyneleet kaikki pois kuivailevi.
Lohtua taivahan tuopi Hän vaivahan, 
kyyneleet kaikki pois kuivailevi.

4. Hiljaisen hetken taas Herra kun suo, 
silloin mä muistan: oi verensä vuo
Hinta on sieluni, oi rakas Mestari, 
synteini tähden on haavasi nuo.
Hinta on sieluni, oi rakas Mestari, 
synteini tähden on haavasi nuo.

5. Yksin en kulje, en hetkeäkään, 
vierelläin aina mä Jeesuksen nään.
Ylistys ylhäisen, parhaimman Paimenen! 
Rakkaus suuri, sen turviin mä jään.
Ylistys ylhäisen, parhaimman Paimenen! 
Rakkaus suuri, sen turviin mä jään.

- Aino Pekkarinen

Ylösnoussut Jeesus itse on Pyhä Henki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti