lauantai 6. joulukuuta 2014

Taivas itkee

1 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
2 "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
2. Moos. 20:1-5

Jumalan kuva makaa nyt seimessä viattoman vauvan muotoisena ja sitä sanotaaan 'Jeesus-lapseksi'. Se on ollut seimessä vuodesta 354 alkaen. Sitä ennen se tunnettiin nimellä 'Mithras', aurinko-jumala, jonka kunniaksi vietettävän sunnuntain keisari Konstantinus v. 321 sääti lepopäiväksi syrjäyttäen siten Jumalan asettaman sapatin.

Taivaallinen Isämme itkee, kun lapset eivät ole pariin tuhanteen vuoteen saapuneet Hänen säätämiinsä perhejuhliin, vaan juhlivat omien kättensä töitä ja vielä luulevat siten kunnioittavansa Jumalaa. Jokainen, joka kieltäytyy kumartamasta tätä kultaista kuvapatsasta, leimataan Jumalan pilkkaajaksi.

...heti kun te kuulette torvien, huilujen, kitarain, harppujen, psalttarien, säkkipillien ja kaikkinaisten muiden soittimien äänen, langetkaa maahan ja kumartaen rukoilkaa kultaista kuvapatsasta, jonka kuningas Nebukadnessar on pystyttänyt.
Dan. 3:5

Kukaan ei huomaa, että joululaulut ovat henkeä vailla, koska niistä puuttuu VEREN voima. Ne ovat ainoastaan tunnelman luojia.

Seimen lapsen juhla on rakennettu vahvalle Baabelin perustalle ja siitä on tullut mahtava linnoitus. Tätä perintöä vaalitaan mustasukkaisesti ja sen muurin pieniä halkeamia paikataan kilvan yhdessä maailman kanssa. Samanaikaisesti huulet sanovat 'Jeesus on minun Herrani'. Tämä kansa on sokeaa, ettekö huomaa, että 'seimenlapsella' on sarvet päässään?

Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.
Matt. 15:13

###


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti